27 Mayıs 2012 Pazar

Dostluğun Bende Bitmiştir, Gerisi Sadece Tweet’tir !


Kızım sen beni öldürecek misin ? Ne yapmaya çalışıyorsun sen ? Bak bugün valiz hazırlıyorum ben. Perşembe evime gidecem. Hafta içi sınavlarım var vaktim olmayacağı için bugüne ayırdım. Her neyse hazırlarken yere bir şey düşürmüşüm yara bandı mı ne . Bu benim eski dost(!) gitti bu yara bandını benim dolabımın önüne doğru bir tekmeledi. Döndüm baktım suratına oda kapıdan çıkıyordu bir an göz göze geldik. Bende twitter a “Haklısın annecim böyle aşağılık hareketler bize yakışmaz! Herkesin bir seviyesi var değil mi ama ? J” yazdım. Oooh iyi ettim. Annemle her  telefon konuşmamda anlatıyorum ne kadar sinirlendiğimi patlamak üzere olduğumu ama annem bize yakışmaz kızım diyor. Aslında evet anneme yakışmaz o çok hanımdır genel olarak. Ama abi aslında benim içimde bir çirkef yatıyor haberi yok. Her neyse o sırada yurtta bir bağrışma aman o da ne ya kızın bir yerlerini yırtıyorlar sanki. Bütün yurt ayağı kalktı hepimiz koştuk. Misafir odasında kalan kızın biri sinir krizi geçiriyor. Güvenlikler, memureler insan doldu bir anda ortalık. Sonra öğrendik tabi biz olayı dedikodu olacak da bizden kaçacak yook artık canım hah haaa :D Bu sinir krizi geçiren kız bir elbise almış bizim orda kalan bir arkadaşta bakmak istemiş buda yok bakma giyince üstümde görürsün demiş. Kız da iyi ben bir şey aldığımda bakmak istersiniz ama bende göstermicem bundan sonra demiş. Neyse arkadaşlarıyla konuşurken bu sinir krizi geçiren kızın her halinden şizofren olduğu belli olan kapalı arkadaşı bizim kıza tekme atarak üstüne atlamış. Sonrası da malum kız sinir krizi geçirdi falan. Bu kapalı olan malın ikinci kavgasıymış. Zaten diyormuş ki bir gün gece uyurken birilerini bıçaklıcam bu yurtta. Ay mal mı ne ? Bildiğin şizolarla yaşıyoruz ya . Yurt değil tımarhane. Neyse sonra akşam oldu twitter a girdim yine. Tesadüfen bu benim eski dostun yazdıklarını gördüm. Ben o tweeti attıktan sonra atmış bunları. Yok efendim sen yanlış anlamaya meyillisin ondan yok hak etmiyorsun dostluğumu sana verdiğim zamanı emeği kimseden görmeyeceksin yok bunu gerçekten düşündün mü yok beni hiçbir zaman sevmediğini düşünüyorum falan. Birincisi bana zaman ve emekten önce azıcık değer verecektin sen. Buraya geldiğimizden beri hiçbir iyi ya da kötü anında seni yalnız bırakmadım. Ama sen şuanda yanında olana bile bana verdiğinden çok değer veriyorsun. Kırmamak için daha çok uğraşıyorsun. N’oldu ? sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek mi yiyor ? İkinci ben sevmediğim insanın yanında dakika durmam. Durduramazsınız abi. Sevdim ki bu kadar kızgınım sevdim ki kalbim bu kadar kırıldı. Üçüncüsü de sen beni o gün gözyaşımı göre göre görmezden gelip acımın yanında kahkaha atarak tamamen kaybettin. Artık bana her şeyi düşündürüyorsun. Ne kadar küs olursak olalım. Sen ağlasan ben gelir neyin var neden ağlıyorsun diye sorardım. O gün gerçek değerimi anladım ben. İlk başından beri fazla değer verdiğimi anladım. Kimin ne hak ettiğini anladım. Saf olmamam gerektiğini, iyi niyetime yenilmemem gerektiğini anladım. Bundan sonra senin dostluğun bende bitmiştir, gerisi sadece tweet’tir ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder