25 Mayıs 2012 Cuma

Dizilerin Olduğu Gibi Vizelerin De Finali Var Yeğennnn !




Annemi özledim yaaa. Kardeşimi ve kızım köpüğü de. Şu finaller bitse de gitsem. Ya insan neden çalışıp didinip girdiği sınavlardan bu kadar düşük bekler ki :/ Hayır yani çalışmıcam bok gibi kalacam ortada o olacak. Bak şimdi ilk sınavım finans matematiğiydi. Abi çok sevdiğim bir ders. Zaten büyük ihtimalle hocadan kaynaklı. Bayılıyorum finansçımız İlker Hoca’ya. Çok sempatik bir defa, çok samimi çok içten ve en önemlisi çok güleç. Kasıntı değil. “Ya ben koskoca üniversite hocasıyım çoluk çocukla ne muhatap olacam dersimi anlatır giderim. Alan alır almayan beni ilgilendirmez anlasın diye uğraşmam.” diyen tiplerden kesinlikle değil. Derse geliyor bizimle muhabbet ediyor , gülüyor, espri  yapıyor, bizi dinliyor ve mükemmel ders anlatıyor. Tek sorun adamın finalleri vizelerinden çok daha zor. Oda her öğrenciye öyle gelir zaten :D Ama hoca bunu kendisi de söyledi yani. Öyle deyince 3 gün aralıksız finans çalıştım hani vizeden de 55 almıştım yani çok düşük değildi. Neyse tamam demem bu kadar çalıştım soruları takır takır çözüyorum 100 mü alsam 90 mı yea geyiği yapıyorum kendi içimde. Sonra okula gittim sınava girecez merdivende düştüm. Espri yaptım “ahahaha bakın çan düştü heaaa” diye. Yapmaz olaydım. Tak sınava bir girdim ve aynı hızla da o bana. Kaldım mal gibi 10 sorudan 6 sını yaptım onları da salladım resmen. Acayip moralim bozuldu sınavdan sonra okulda duralım istatistik çalışalım dedik ama yok yani kafamı veremiyorum ki. Zuzu anlatıyor ama ben boş boş bakıyorum ağladım ağlıcam. Bir yandan da Rocky’e mesajla anlatıyorum. Sonra yurda geldim bir hışım odaya girdim attım çantayı, kantine gittim geldim cart curt. Yatağımda uzanıyorum. Babam aradı. “N’apıyorsun, nasıl gidiyor sınavlar falan ?” dedi eee tabi ben karşımdakinin o olduğunu unuttum kötüydü ya dedim. Aldığım tepki “ee tabi çalışmadın çalışmazsan böyle olur.” oldu. İşte o an bende film koptu saydım, sayıştırdım . Sana çok kolay geliyor ben kaç gündür çalışıyorum burada emeklerim gitti benim sen ne konuşuyorsun falan ama yani susturabilene aşk olsun bir yandan da ağlıyorum tabi. Buda anneme verdi telefonu  al şu kızını diye. Anneme anlatıyorum bi telaşla ağlıyorum. Annem anca tamam kızım, ağlama kızım, sağlık olsun kızım falan diyebiliyor. Neyse kapadık sonra. Üstüne gece arkadaşın hasta olduğunu öğrendim mi ? Ben yine ağlıyorum tabi. Bu eskiden en yakın arkadaşım olan varlıkta gülüyor. Gerçi bunu o gece anlattım. Üstüne yurtta da kızlar kavga etti falan. Yani benim ertesi günkü istatistik sınavına çalışma olayı yattı o gece. Haliyle bende. Sabah 7.30 da kalktım biraz çalıştım. Sonra okula gittim Zuzu’yla çalıştık. Ve benim o sınavım finanstan çok çok daha iyi geçti yaaa. Onun da vizesi 21 yok böyle bir şey :/ Alttan aldığım mikro dersimin sınavı vardı ertesi gün. Akşam gidip ona baktım biraz sabah sınava girdim ve sanırım tekrar alırım onu :D Zaten vizeden 35 almıştım :D  Aynı gün bir sınavım daha vardı Kıymetli Evrak Hukuku diye hiç çalışmadığım derse okulda birkaç saat çalıştım ve o süper geçti. Delirecem ya yok böyle bir şey. Ve bugün!  Dün gece sabaha kadar İnsan Kaynakları Yönetimi çalıştım, sabah kalktım çalıştım. Ve bugünkü esprim “Diziler gibi vizelerin de sonu var.”dı .  Ve sınavda hepsini birbirine karıştırdım. Bundan sonra espri yapmıcam ya kendi kendimin başını mı yiyorum anlamadım ki. Bravo bana ya yeminle bravo ben ağlamayim de kimler ağlasın. Neyse ki yarın sınav yok. Kaldı haftaya 3 tane. Yükseltmeye aldığım Türk Dili dersimin vizesinden 37 aldığım için biraz çalışmam gerekecek. Sonra hemen evimmmmmm J Güzel memleketim Adana’m J  Aman yanlış anlama Zonguldak. Sevmiyor değilim seni. Ama birkaç pürüz var yani sıkıntı birkaç insan var ;) Bir de aile özlemi tabi J Ha bir de burada yaz gelmiyor kardeş. Onu n’apcaz ? Bizim memleket hep yaz da :D Neyse bir sonu var elbet yeğeeen bir sonu var..  :D Bugünün iyi haberi adamın dibi CAN BONOMOOOO J Can Bonomo’lu Türkiye Eurovision yarı finalinden galip geldi ve finale çıktı J İnan ki ben geçen sene Can Bonomo dinlerken ay bu ne yeeaaaa ğğ diyenler bu aralar bir Can Bonomo türküsü tutturmuşlar. Hayrola , yüzsüzlük foraaaa J)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder