21 Mayıs 2012 Pazartesi

Bir Kahraman Tazeoğlu Buluşmam Daha Böylece Geçti :)))


Bugün Kahraman Tazeoğlu Zonguldak’taydı. Ama bu defa benim için farklı oldu. İmza gününün yapıldığı yere gittik Rocky’mle (bu arada Rocky benim buradaki kız kardeşim  ). Gittiğimizde Kahraman Tazeoğlu yeni gelmişti. Elimde bende ki 6.ve tek imzasız kitabı olan ‘bambAŞKa’ ile sırada bekliyoruz. Sıra bize gelecek diye beklerken Rocky’imin kestiği çocukta kitap alıp gelmez mi ?  İlk zamanlar adını bilmediğimiz için giydiği Cedric’li sweetten ötürü Cedric diyorduk (aslında alakası yok yani o sarı bu kara o kısa bu uzun) adını öğrendik ama öyle kaldı artık adı bile yakışmıyor yani :D Neyse bekliyoruz ben Kahraman Tazeoğlu’nu düşünüyorum Rocky sıranın sonunda bir başına duruyor diye üzüldüğü Cedric’i . Sıra bize geldi ben kitabı verdim. Rocky masanın önünden elinde fotoğraf makinesiyle geçti çekmek için yerini aldı. Bu arada Kahraman Tazeoğlu da onu görünce ‘Hoş Geldinizzz ‘ diye sempatik bir tavırla önce Rocky’i sonra beni selamladı. Tam imzalarken Kahraman Tazeoğlu’nun menajeri Zeynep Abla “seni daha önce gördüm mü ? “dedi. Ben de “evet bu üçüncü gelişim “ dedim. Bana “Daha önce nerelere gelmiştin ?” diye sordu.Ben de “Adana da kitap fuarına geldim. Bir de geçen sene yine buraya gelmiştiniz o zaman geldim “ dedim. Kahraman Tazeoğlu dönüp Zeynep Abla’ya “Sende de ne hafıza var beeee :D “ deyip güldü . Zeynep Abla simamdan tanıdığını yabancı gelmediğimi söyledi. Kahraman Tazeoğlu’da “Gülüşünden tanımışsındır, çok güzel gülüyor” demez mi ?. Ay nasıl mutlu oldum. Nasıl sevindirik oldum anlatamam yaaa :D O andan beri gördüğüm herkese anlatıyorum. Bokunu çıkarana kadar da anlatırım daha :D Bu arada biz giderken Cedric hala ordaydı. Sonra yemek falan yedik döndüğümüzde yoktu. Kızçemin aklı onda kaldı :D Ay yaa ne kaa tatlı gülüyorum ben ama ya :D Başka da bir özelliğim yok zaten kırmızı saçlarım, kırmızı gözlüğüm, ve şeker sepeti gibi gülmeeeem :D Ay kendimi ne şımarttım :D Yeter bu kadar şımarma :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder