17 Haziran 2012 Pazar

Korkulu Rüyam Hamamböceğiyle Yüzleşmem !

Yeeaaaapp dün gece korkulu rüyamla resmen yüzleşmiş bulunmaktayım. Hayatımda en korktuğum şeyler haşereler. Özellikle hamamböcekleri. Eee Adana'lı olunca da hamamböceğinin bol olduğu bir yerde yaşıyorsun. Yaa dün hava 53 dereceydi ya daha nasıl anlatayım. Neyse gece oturuyorum yerde pc falan bakıyorum. O ne lan yanımdan bir şey geçti. Bi baktım hamamböceği elim ayağıma dolandı. Yatağın altına girdi. Bir balkona çıkıyorum bi içeri giriyorum. Eee uyku da geldi yatacam. Ama o ordayken hayatta yatamam. Sinekliği aldım elime sürekli sivrisinek öldürdüğümüzden hazır zaten masada. Çömdüm yere bekliyorum. O da namussuz bir çıkıyor tam bir atak yapacam, kaçıyor. Sonra çıktı nefes bile almıyorum kaçmasın diye. Şlaaaaaaaaaaaaappp diye bi vurdum. Sonra bir daha , bidaha, bidaha, bida boku çıktı hayvanın. Tamam öldürdüm onu yeeaaaah diye haykırırken. Cesedi gözüme takıldı. Ohaa anasını satim nasıl alacam onu ordan imkanı yok alamam. Peçete koydum yere. Üstüne iteledim. Sinekliğin üstüne peçeteyle açık bir şekilde bıraktım. Balkona gittim tam atacam peçete uçtu balkona düştü. Neyse geri koydum içine aşağı attım vee zafer benim oldu :D Artık özgürdüm yatmakta :D Yine olsa yine yapar mıyım bilemem ama ilk hamamböceği cesedim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder