8 Haziran 2012 Cuma

Kadına Şiddet Uygulayıp, Erkeğim Diyorsan Sen Sadece Yavşaksın !!

Dün gece bir vahşete, bir insanlık ayıbına şahit oldum. Abim geldi dün bize amcamın oğlu. Oturduk yemek falan yedik. Akşam oldu salondan annem, ben, kardeşim, abim oturuyoruz. Böyle inleme ağlama sesi geliyor. Önce biri ağlıyor diye düşündük. Normal bir ağlama sandık. Sonra abim yatmaya gitti. Kadın hala bağırıyor, ağlıyor. Gittim balkona dedim dışarı bakayım. Bakıyorum yok bir şey. Bir an sessizlik oluyor. İçeri giriyorum. Tekrar başlıyor. Kadın "anneeee anneeee" diye bağırıyor. En son dedim bekleyeyim. Tam karşımızdaki evin yan dairesinden bir teyze pencereye çıktı "yeter artık çok dövdü ya " diye bağırdı. Ne olduğumu şaşırdım. Beklemeye devam ettim. Tam bekliyordum ki -bizim apartmanla karşı apartman çok yakın birbirine hani biraz daha yakın olsa el ele tutuşacağız- sonra bir baktım tam karşımızdaki kat balkon kapısının oda tarafında kapının önünden kadın geçti arkasına doğru koşarak. Annemle, kardeşimi çağırdım. Adama yalvarıyordu. Kadın kapıyı açıp balkona çıkmaya çalıştı. Balkona çıkıp yardım isteyecek diye düşündüm adam izin vermedi. Çıksa belki bağırıyor diye onu ordan atada bilirdi. Çok korktum ve üzüldüm kadın için. Sonra kadın yere düştü adam vurmaya devam etti.  Annemle ben ağlamaya başladık. Polisi arıyorduk ki o sırada polis geldi. Başkası bizden önce davrandı. Adam hemen lambayı kapattı. Taktik işte şerefsiz. o..Çocuğu ! Polisler uzun bir süre bekledi. Sonra gittiler. Girme izinleri yok sanırım. Ama ben görüyorum içerideki mutfak lambası yanıyor. Bir daha oda lambası yanmadı. Tabi o gece uyuyabildim mi ?Hayır. Gidip gelip kontrol ettim evi kadını. Başımı yastığa koyduğumda acaba n'apıyor? nasıl ? uyuyabildi mi ? o aşağılık herif orada mı ? kadına bir şey yaptı mı ? diye . Düşünürken uyumuşum. O olayın etkisiyle uykum boyunca rüya gördüm. Sabahta annem kardeşimi dershaneye gitsin diye uyandırmak için bağırınca bir irkildim. Bir korkuyla sıçrayıp uyandım. Gün içinde de gidip gelip kontrol ettim. Hava karardı lambalar yanmadı. Gece oldu yanmadı. Şu anda bakıyorum. Hala yanmıyor. Umarım o şerefsizi polis götürmüştür. Kadın bir şekilde o evden kaçmıştır. Umarım . Çokta genç kadın ya. Zayıf uzun saçlı. Gençten bir kız. Ellerin kırılsın şerefsiz böyle adi, şerefsiz, ahlaksızların yaşama hakkı yok. İbne yavşak. Ettiğini görürsün umarım ! Günümüzde kadına şiddet gittikçe artarken kimse bana ülkedeki düzenden bahsetmesin ! Sıçayım lan sizin erkekliğinize ! Puştlar !

Kadına Şiddet Hattı Alo 183 .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder